slice

Tyrwään Seudun Zetoristit – Sätkätystä jo vuodesta 2006

Tyrwään seudun Zetoristit perustettiin 29.5.2006 Vammalassa. Perustava kokous pidettiin Rudolf Koivun maisemissa, Pekka ja Maila Tillin omistamalla Rudolfin keitaalla.

Perustamistilaisuuteen saapui n. 30 asiasta kiinnostunutta. Kerhon pääasialliseksi tarkoitukseksi tuli koota yhteen Zetor 25, A, K ja Supermallien harrastajat, sekä edesauttaa kaikkien vanhojen maatalouskoneiden ja traktoreiden entisöintiä.

Toimintaan voivat osallistua kaikki asiasta kiinnostuneet, oli sitten mopedi moottoripyörä tai mikä tahansa vanha menopeli. Omistajuutta ei tarvita.

Kerho järjestää erilaisia retkiä, kokoontumisia, sauna-iltoja, yhteisiä ajoreisuja traktoreilla. Kerhon oma lakki ja paitakin löytyvät. Kesäisin olemme mukana monilla markkinoilla messuilla yms. Pyynnöstä suoritamme myös kuljetuksia.

Alkutalvesta 2007 kerho rekisteröityi yhdistykseksi. Kerhossamme on nyt noin 120 jäsentä.

Tervetuloa kasvavaan joukkoomme!