slice

Tyrwään Seudun Zetoristit – Sätkätystä jo vuodesta 2006

Tapahtumakalenteri 2023

Retket ja tapahtumat:

Kevään ajoretki tehdään Huittisten Ripovuorelle sunnuntaina 23.4. Matkaan lähdetään Sastamalan Citymarketilta klo 12.

Classic Motor Show -näyttelyssä Lahdessa vierailemme lauantaina 6.5. Lähtö Sastamalan Citymarketilta klo 8.00. Matkareitti: Sastamala-Tampere-Pälkäne-Lahti. Paluumatkalle lähdetään näyttelyn sulkeuduttua klo 17.

Bussimatkan hinta on 10 euroa/jäsen. Alle 10-vuotiaille matka on ilmainen. Matka ei sisällä pääsylippua näyttelyyn. Matkalaiset ostavat itse lippunsa ovelta.

Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä. 20 nopeinta mahtuu mukaan. Sitovat ilmoittautumiset 2.5. mennessä tekstiviestillä  Markulle, puh. 050 565 1498. Ilmoita pysäkki, jos haluat matkalta mukaan.

Huittisten Vanhojen Traktorien kokoontumiseen osallistumme sunnuntaina 13.5. Lähtö Tyrväänkylän koululta klo 8.45.

Vatajan Rompetorille ja Paukepäiville  (27.5.) osallistutaan omatoimisesti ilman yhteislähtöä.

Kesäretki on tarkoitus toteuttaa 17-18.6. ajoretkenä lähikuntien alueelle, mutta kohde on vielä avoin. Voit tiedustella asiasta hallituksen jäseniltä alkukesän kuluessa.

OKRA- maatalousnäyttelyyn Oripäähän teemme retken lauantaina 8.7.  Matka alkaa  klo 7.30 Tyrväänkylän koululta.

Vesilahden  Hytittömien Traktoreiden tapahtumaan lähdemme Sastamalan Citymarketilta lauantaina 15.7. klo 9.

Halkivahan Rompetorille lähdemme Kokkamolta (Sammaantien ja Punkalaitumentien risteys) lauantaina 26.8. klo 8.30.

Kesän tapahtumakausi huipentuu Haapaniemessä lauantaina 2.9. pidettävään toimintapäivään. Varaathan ajan jo kalenteriisi.